به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی ایران و ازبکستان اظهار کرد:خوشحالیم که صعود کردیم و سرگروه هم شدیم و این خودش مطلب مهمی است . از مردم تشکر می کنم که آمدند و تا ثانیه آخر تیم را تشویق کردند از بازیکنان تشکر  ویژه می کنم دلیلش این است که این بازی در آخر فصل بود و تیم با آن شرایط به هنگ کنگ رفته و بدون تمرین و با 20 ساعت و خرده ای از آن کشور برگشتیم و بدن بازیکنان در نیمه اول آن شادابی را نداشت.

وی افزود: در هنگ کنگ در رطوبت 92 درصد بازی کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. دیدید که بدن بازیکنان شادابی لازم را نداشت مثلا امین حزباوی به من می گوید که شرایط بازی را ندارم. جوانی 20 ساله است. می گویم چرا؟ می گوید احساس می کنم بدنم تخلیه شده تازه این جوان است. به این خاطر باید از بازیکنان تقدیر ویژه کرد. مخصوصا بزرگ ترهای تیم که شرایط بهتری داشتنند و در دو بازی پشت سر هم یک بازیکن از ایران بهترین بازیکن شده است.

قلعه نویی در پاسخ با سوال آنا در مورد اینکه چقدر طول می کشد بین بازیکنان با تجربه و جوان هماهنگی ایجاد شود با توجه به اینکه برخی از مردم در پایان بازی ناراضی بودند و شعار دادند گفت:

انتهای پیام/